Doa Tobat


Doa Tobat
Versi Bahasa Indonesia

Saya mengaku,
kepada Allah yang mahakuasa dan
kepada saudara sekalian.
Bahwa saya telah berdosa dengan
pikiran dan perkataan,
dengan perbuatan dan kelalaian.
Saya berdosa, saya berdosa, saya
sungguh berdosa
Oleh sebab itu saya mohon kepada
Santa Perawan maria, kepada malaikat
dan orang kudus dan kepada saudara sekalian supaya mendoakan saya
kepada Allah, Tuhan kita
AMIN

Doa Tobat
Versi Bahasa Inggis

ACT OF CONTRITION
O my God,
I am heartily sorry for having offended you,
and i detest all my sins,because of your just punishments,
but most of all because they offend you,my God,
who are all good and deserving of all my love.
I firmly resolve,with the help of your grace,
to sin no more and to avoid the near occasions of sin.
Amen.


About Us | Privacy Policy | Terms of Use | Contact Us